Opdrachtgevers 2017-03-02T19:26:22+00:00

Dutch Toys Group

Dutch Toys Group B.V. in Doetinchem, brengt onder de naam Exit Toys buitenspeelgoed op de markt. Door de groei van de organisatie werd de vraag naar een Digital Marketing Manager groter. En met die vraag is MRKTNG.nl aan de slag gegaan. Stijn Driever, directie Dutch Toys Group, deelt hieronder zijn ervaring:

Vanuit Dutch Toys Group zochten we een digital marketing manager om onze online plannen verder vorm te geven en uit te rollen. MRKTNG.nl is voor ons aan de slag gegaan. Al snel bleek hun uitgebreide netwerk en expertise binnen (online) Marketing van absolute meerwaarde. Na een zorgvuldige werving en selectieprocedure is een aantal zeer goede kandidaten voorgesteld. Ook het verdere proces van gesprekken en selectie is erg goed begeleid vanuit MRKTNG.nl. Het heeft er toe geleid dat we een goede kandidaat hebben gevonden die inmiddels al aan de uitdaging is begonnen. We zijn dan ook erg blij met het resultaat en de rol die MRKTNG.nl daarbij heeft gespeeld. Bedankt, en wij zullen jullie zeker aanbevelen bij collega bedrijven die op zoek zijn naar (online) marketing professionals.

Stijn Driever, directie Dutch Toys Group.

De Heide Smid

De Heide Smid in Halle is een familiebedrijf waar nu de derde generatie aan het roer staat. Het bedrijf is een expert op het gebied van prachtige (maatwerk) kachels in huis. Door hun landelijke dekking & de komst van een nieuwe website en webshop was de stap naar een online marketing professional snel gemaakt. En gevonden! Eddy Rensing, directie van De Heide Smid deelt zijn ervaring:

De Heide Smid was op zoek naar een online marketeer, na enkele gesprekken zelf te hebben gevoerd met verschillende kandidaten bleek het moeilijk in te schatten wat kandidaten daadwerkelijk kunnen, wat hun expertise is en wat dat betekent voor ons. Omdat we al zaken doen met Gerard Russchen ben ik met Marcella in contact gekomen.

Marcella weet goed waar ze het over heeft en zij heeft dan ook de werving en selectie voor ons bedrijf gedaan. Er is een geschikte medewerker voor ons uitgekomen. Wij bevelen MRKTNG.NL dan ook aan.

Ik kan geen sterren zetten maar je krijgt ze alle 5 van mij 🙂

Eddy Rensing, directie De Heide Smid

Pillen Group

Pillen Group in Lichtenvoorde is een veelzijdig bedrijf. Een familiebedrijf dat zich sinds 1956 heeft ontwikkelt tot gerenommeerd bedrijf met nationale en internationale klanten. De organisatie staat bekend om zijn innovatieve en kwalitatief hoogwaardige producten. Die laten zich opsplitsen in eindproducten, zoals kassa systemen & verwarmingselementen en halffabrikaten voor de verspanings- en plaatbewerkingsindustrie. Om de markt nog beter te bedienen, is zichtbaarheid een aandachtspunt in zowel binnen- als buitenland. Met de komst van een online marketeer, is daar direct aandacht aan besteed. Bart van Ommen, Business Developer en o.a. verantwoordelijk voor de Check-Out systems beschrijft zijn samenwerking met MRKTNG.nl:

Vol enthousiasme hebben we als Pillen Group kennis gemaakt met het team van MRKTNG.nl. Het persoonlijke contact, de 101% inzet en het out of the box durven denken kenmerkt MRKTNG.nl. De doortastentheid heeft geresulteerd in de ideale match.  In korte tijd is onze online MRKTNGcommunicatie professional voor o.a. Duitstalig Europa gevonden. Blij met het resultaat. 

Namens het marketing & sales team van de Pillen Group, Bart & Anneke van Ommen

We zijn erg blij met het resultaat en de rol van MRKTNG.nl. Bedankt, wij zullen jullie zeker aanbevelen bij collega bedrijven die op zoek zijn naar (online) marketing professionals.

Stijn Driever – Directeur Dutch Toys Group

Geef jezelf inspiratie en kennis cadeau en meld je aan voor de MRKTNG.nl nieuwsbrief

Wij delen graag onze marketingkennis met jou. Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen, nieuwe vacatures en professionals die klaar zijn voor een nieuwe volgende stap.

Laatste nieuws & blog

Nieuwsarchief

 

Wat je als digital marketeer over de AVG/GDPR moet weten

25 oktober 2017|

Wellicht komt het je bekend voor als datum: 25 mei 2018. Op die datum treedt de nieuwe privacywetgeving in werking, beter bekend als “algemene verordening gegevensbescherming” (AVG) of internationaal als “general data protection regulation” (GDPR). Veel organisaties [...]

4 quick tips om je data tot leven te laten komen

27 september 2017|

Het is geen nieuws dat we ons middenin een heuse data big-bang bevinden. Bedrijven zijn steeds meer in staat om op detailniveau informatie te vangen vanuit bijvoorbeeld verschillende (social)media-kanalen of Internet of Things, dit zal de [...]