Op vrijdag 24 januari 2020 vindt de volgende editie van Digital Friday plaats. Tijdens deze middag vertelt Marco Derksen je alles over ‘Digitale transformatie voor bedrijven in de Achterhoek’.

Wat betekent de digitale transformatie voor jouw bedrijf? 
In de komende Digital Friday gaat Marco Derksen in op deze vraag. Gedurende de middag zal Marco de volgende onderwerpen aansnijden:

  • Trends & ontwikkelingen
  • Digitalisering vs. digitale transformatie
  • Wat betekent digitale transformatie voor organisaties en leiderschap?
  • Een benchmark met een analyse van bedrijven in het publiek
  • Een discussie met het publiek

Programma
De eerste Digital Friday van 2020 vindt plaats op vrijdag 24 januari van 15:00 uur tot 18:00 uur in Schouwburg Amphion in Doetinchem. Het programma van de middag ziet er als volgt uit:

15:00 uur – Inloop
15:30 uur – Welkomstwoord
15:45 uur – Presentatie door Marco Derksen
17:15 uur – Netwerkborrel
18:00 uur – Einde van het event

Aanmelden
We zouden het leuk vinden als je er bij bent! Wil jij dit event niet missen en wil je samen met ons meer leren over digitale transformatie en digitaal leiderschap? Meld je dan hier aan!

Meer informatie over het Digital Friday Event vind je op www.mrktng.nl/digitalfriday

Over Marco Derksen
Marco Derksen is strategisch adviseur digitale transformatie en digitaal leiderschap. Hij is oprichter en partner van strategisch adviesbureau Upstream en van hét kennisplatform op het gebied van marketing: Marketingfacts. Veel bedrijven gebruiken Marketingfacts als kennis website voor het volgen van trends en ontwikkelingen op het gebied van marketing. Binnen Upstream maar ook als docent, spreker en dagvoorzitter houdt Marco zich voortdurend bezig met de impact van digitale technologie op mens en maatschappij, overheid en bedrijfsleven.

Bob Veurman
Naast Marco Derksen zal ook Bob Veurman, Manager E-business Marketing bij Kramp, aanwezig zijn om zijn uitdagingen en successen te delen op het gebied van de digitale transformatie bij Kramp.

Kramp is de grootste leverancier van onderdelen en accessoires voor de agrarische sector in Europa en er werken maar liefst 3.000 medewerkers in 24 landen. Het bedrijf investeert volop in een digitale transformatie en vanaf 2016 is er een volledig nieuw E-business Marketing team opgebouwd.

Meer over Bob Veurman
Bob Veurman is een echte e-commerce liefhebber met veel ervaring in data-gedreven, multidisciplinair en agile (samen)werken om digitale klantreizen te optimaliseren. Hij vertelt in zijn sessie over de uitdagingen en successen die hij in de afgelopen 3 jaar is tegengekomen. Hoe zorg je er voor dat alle specifieke markt- en productkennis van de medewerkers in alle landen zo optimaal mogelijk wordt gebruikt in de digitale kanalen? En hoe stel je 50 lokale marketeers in staat om Digital Marketing te omarmen? Dit zijn enkele vragen en inzichten die hij met je zal delen.”