Opdrachtgever uitgelicht: Voordeeluitjes.nl

Voordeeluitjes is een jonge, toonaangevende online travel agent met ruim 80 medewerkers. Ze hebben vestigingen in Lochem, Amstelveen en in India. De ambitie is om op Voordeeluitjes.nl veel mooie en voordelige arrangementen aan te bieden en om omzet voor de hotels en vakantieparken te realiseren. Aan deze uitdaging werken ze met de volgende teams: Servicecenter, Sales, E-commerce, Software, HR en Finance. De teams dragen veel eigen verantwoordelijkheid en geven voor een groot deel hun eigen werkzaamheden vorm.

De vaart zit erin bij Voordeeluitjes.nl, want ze maken steeds meer mensen blij met een mooi uitje en sluiten duurzame partnerschappen met hotels en vakantieparken. Bovendien groeien de e-commerce afdeling en in-house IT expertise in rap tempo. Ze zijn zich ervan bewust dat ze zich bevinden in een veranderlijke, dynamische markt en willen daarom continu blijven vernieuwen en verbeteren.

Werken bij Voordeeluitjes betekent werken in een inspirerende en motiverende omgeving waar collegialiteit, persoonlijke ontwikkeling, creativiteit en een commerciële focus centraal staan. Absoluut een werkomgeving waar je als online en digital professional helemaal tot je recht komt.

E-mailmarketing is een essentieel onderdeel van de online communicatie-uitingen van Voordeeluitjes.nl. Dagelijks bereiken en inspireren zij hiermee een groot aantal klanten door heel Nederland. Conversies verhogen, het binden van klanten en het vergroten van de loyale klantengroep zijn hierbij de belangrijkste doelstellingen.

Voor Voordeeluitjes.nl is MRKTNG.nl op zoek naar een E-mail Marketeer.

2019-06-17T15:21:12+00:00

Geef jezelf inspiratie en kennis cadeau en meld je aan voor de MRKTNG.nl nieuwsbrief

Wij delen graag onze marketingkennis met jou. Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen, nieuwe vacatures en professionals die klaar zijn voor een nieuwe volgende stap.

Laatste nieuws & blog

Dé marketeer bestaat niet

30 september 2019|

Al sinds MRKTNG.nl bestaat, roepen wij: ‘Dé marketeer bestaat niet’. En van deze stelling zijn wij nog steeds overtuigd. Het marketinglandschap is continu in beweging. En ook de communicatiewereld staat niet stil. Deze twee werkvelden [...]