Het Digital Friday Event
Hét gratis digital marketing event van de Achterhoek
Uitnodiging: vrijdagmiddag 30 juni 2023
Over de 5 trends in CX die je niet mag missen dit jaar
De echte verbinding maken met klanten is waar het bestaansrecht voor bedrijven ligt. En de leefwereld van klanten staat op dit moment bol van onzekerheden. Het beste antwoord op onzekerheid = zekerheid. De huidige tijd kenmerkt zich dan ook door een overvloed aan mogelijkheden die we klanten bieden. Dit vraagt om een focus van toegevoegde waarde naar toegekende waarde.
Ondertussen wil de klant zowel superieure technologie als persoonlijke beleving. High tech én high touch. Meer automation, self service en digitale perfectie houdt bedrijven draaiend. Enquêtes en klantfeedback worden talrijker, maar te weinig benut om echt te luisteren en te verbeteren. Hierdoor neemt de bereidheid van klanten om bedrijven te helpen af. 2023 wordt misschien wel de laatste kans voor klantfeedback.
In deze sessie neemt Anders Jansen van flowresulting, schrijver van het CX Trendrapport 2023, je mee in alles wat er dit jaar te gebeuren staat op het gebied van Customer Experience. Is er volop ruimte voor vragen!
Over de spreker
OVER ANDERS JANSEN
Anders Jansen is Partner bij flowresulting marketing & strategie en treedt regelmatig op als keynote spreker en vertelt dan over klantbeleving, NPS, customer journey en extreme klantgerichtheid.
“Wat mij energie geeft? Bezig zijn met wat mensen enthousiast maakt over dienstverlening, waarom een klant wel of niet in actie komt en wat maakt dat iemand ’s nacht rustig of onrustig slaapt.”

Afgelopen live editie: trends digital marketing en arbeidsmarkt marcom in Oost-Nederland
De laatste live Digital Friday, op vrijdag 17 maart, was een dikke trend editie. Bijna 70 marketeers en HR professionals lieten zich onderdompelen in het verhaal van Bart Meerdink. Als Managing partner en docent bij Beeckestijn Business School presenteerde hij zijn jaarlijks Digital Marketing Trendreport. “Het belooft een interessant jaar te worden voor marketeers vol data, tech en AI.”

Aanvullend was er de paneldiscussie met o.a. Robbert van Dijk (Marketing Manager Vink Kunststoffen) en Ingrid Veraart (HR Manager Kremer) en Carianne Peters (loopbaanconsultant MRKTNG.nl). Wat gebeurt er op de arbeidsmarkt? En dan in het bijzonder binnen ons vakgebied, in de Achterhoek? Binnenkort is hier een samenvattende blog te lezen.

Digital Friday Event
Digital Friday is een initiatief van MRKTNG.nl en de marktleider in digital en online opleidingen: Beeckestijn Business School. Als specialist in marketing professionals zijn wij vanzelfsprekend erg geïnteresseerd in alle ontwikkelingen op het gebied van digital marketing. Het Digital Friday Event biedt een podium aan topmarketeers met eerlijke en inspirerende verhalen. Leer van elkaars ervaringen tijdens de interactieve sessies en ga met een gezonde dosis digital kennis weer naar huis.