Het Digital Friday Event

Hét gratis digital marketing event van de Achterhoek

Meld je aan voor de eerstvolgende editie op vrijdag 8 november: ‘Marketing & Sales in het AI-tijdperk: ben jij klaar voor de toekomst?’

Digital Friday: Marketing & Sales in het AI-tijdperk: ben jij klaar voor de toekomst?

B2B organisaties zijn bezig met een enorme inhaalslag. De groei van het aantal marketeers en de inzet van marketing technologie binnen B2B is ongekend. Hoe kunnen B2B organisaties meer (digitale) waarde toe voegen om te kunnen overleven? Koplopers investeren in het digital sales rooms, klantportalen, B2B e-commerce en AI.

Hans vertelt over:

✅ verandering van B2B koopgedrag
✅ resultaten van recent Nederlands onderzoek over de inzet van AI in B2B
✅ hoe AI in te zetten binnen B2B Marketing en Sales
✅ het verbeteren van de Sales experience
✅ voorbeeldcases van merken als Klockner Metals, BidFood, Rabobank, Bosch, Volvo Trucks en John Deer

Wat betekent AI en de Digitale transformatie concreet voor jou als Marketing- of Communicatieprofessional? Hoe gaat jouw werk veranderen? Welke kennis/kunde moet iedere organisatie in huis hebben? Hoe breng je dit voor jezelf en voor je team goed in beeld?

Bart laat zien:

✅ welke skills de Marketeer van morgen moet beheersen (must have vs. nice to have)
✅ wat elke Marketeer volgens hem minimaal moet afweten van AI en Data
✅ hoe je ontdekt of jij en/of jouw team over de juiste skills beschikt

Aanmelden & programma
Vrijdagmiddag 8 november

  • 14:30 uur | Inloop

  • 15.00 uur | Hans Molenaar – Marketing & Sales in het AI-tijdperk

  • 16.00 uur | Bart Meerdink – AI en Digital skills voor de futureproof marketeer

  • 17:00 uur | Borrel

  • 18:00 uur | Einde Digital Friday

Over de sprekers

Over Hans Molenaar
Hans is directeur van Beeckestijn Business School en onder andere bezig met marketing innovatie, B2B digitale marketing en sales, leiderschap en (internationale) marketing/sales strategie.

Over Bart Meerdink
Bart is managing partner en docent bij Beeckestijn Business School. Hij heeft een brede achtergrond in digital marketing en al vele bedrijven geholpen bij het vormgeven en uitvoeren van de strategie. Hij wordt het vrolijkst van innovatie, social media, growth hacking en digitale toepassingen die echte waarde opleveren. De rode draad in zijn werk? Digital zo menselijk en relevant mogelijk maken.

FAQ

🔹Voor wie is deze Digital Friday interessant? Voor Marketing- en Communicatieprofessionals die zien welke verandering Marketing & Sales, mede door de komst van AI doormaakt, en willen bijblijven. Deze sessie is ook interessant voor (Marketing)Managers die willen ontdekken hoe futureproof hun Marketingteam is.
🔹Zijn er kosten verbonden aan Digital Friday? De entree, het steengoede programma en een hartige borrel-bite krijg je van ons. De consumpties en parkeerkosten zijn voor eigen rekening.
🔹Wordt de presentatie achteraf nagestuurd? De presentatie wordt achteraf nagestuurd aan alle aanwezigen.

Locatie

Het Digital Friday Event vindt plaats in Schouwburg Amphion in Doetinchem en wordt afgesloten met een borrel.
Alles over de route en bereikbaarheid lees je hier.

Afgelopen live editie:
Personal Branding: omdat mensen zaken doen met mensen

Op 6 september lieten zo’n 50 marketeer zich onderdompelen in de wereld van Personal Branding. Bonny Ribbers (EPLAN) vertelde over zijn persoonlijke ervaringen met Personal Branding in de technische B2B. Personal Branding en LinkedIn-expert Chantal van Koesveld gaf praktische tips. Want… waar begin je? Meer weten over deze sessie? Neem contact op met Suzette via suzette@mrktng.nl

Digital Friday Event

Digital Friday is een initiatief van MRKTNG.nl en de marktleider in digital en online opleidingen: Beeckestijn Business School. Als specialist in marketing professionals zijn wij vanzelfsprekend erg geïnteresseerd in alle ontwikkelingen op het gebied van digital marketing. Het Digital Friday Event biedt een podium aan topmarketeers met eerlijke en inspirerende verhalen. Leer van elkaars ervaringen tijdens de interactieve sessies en ga met een gezonde dosis digital kennis weer naar huis.

Partners

Logo MRKTNG
Beeckestijn Business School