Topspeler op social media worden?

Ondanks dat social media de plek is waar wereldwijd de meeste mensen samenkomen, blijft het voor veel bedrijven nog steeds lastig om de mogelijkheden goed te benutten. Voor de meeste organisaties is het potentieel van social media simpelweg niet duidelijk genoeg, voornamelijk omdat de bewezen ROI niet wordt gekoppeld aan de doelstellingen. Deze is hiermee niet zichtbaar. Om de conversaties eenvoudiger schaalbaar te maken, is het vaak een kwestie van het opstellen van de juiste werkstructuur met daarin opgenomen de klantwaarden, de klantreis verspreid over verschillende platformen en (gewenste) automatiseringen.

In dit artikel  van Frankwatching geeft Vera 3 uitgangspunten om deze structuur op zetten en op deze manier het potentieel van social media te benutten.

Lees het volledige artikel hier: https://www.frankwatching.com/archive/2018/01/30/topspeler-op-social-media-worden-3-uitgangspunten-voor-de-strategie/

2018-02-02T16:51:23+00:00

Geef jezelf inspiratie en kennis cadeau en meld je aan voor de MRKTNG.nl nieuwsbrief

Wij delen graag onze marketingkennis met jou. Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen, nieuwe vacatures en professionals die klaar zijn voor een nieuwe volgende stap.

Laatste nieuws & blog

vrijdag 26 april: Digital Friday Event

14 april 2019|

In the war on talent die op de arbeidsmarkt gaande is, is een goede samenwerking tussen beide disciplines, HR en marketing, een must. Maar, weet jij je collega te vinden en zitten jullie wat dit [...]

Diploma op zak?

19 juli 2018|

Diploma op zak? Ga samen met ons op zoek naar waar je hart ligt en vervolgens naar de baan die bij je past. Bij MRKTNG.nl vind je de mooiste marketing- & communicatiejobs bij prachtige bedrijven in [...]