Topspeler op social media worden?

Ondanks dat social media de plek is waar wereldwijd de meeste mensen samenkomen, blijft het voor veel bedrijven nog steeds lastig om de mogelijkheden goed te benutten. Voor de meeste organisaties is het potentieel van social media simpelweg niet duidelijk genoeg, voornamelijk omdat de bewezen ROI niet wordt gekoppeld aan de doelstellingen. Deze is hiermee niet zichtbaar. Om de conversaties eenvoudiger schaalbaar te maken, is het vaak een kwestie van het opstellen van de juiste werkstructuur met daarin opgenomen de klantwaarden, de klantreis verspreid over verschillende platformen en (gewenste) automatiseringen.

In dit artikel  van Frankwatching geeft Vera 3 uitgangspunten om deze structuur op zetten en op deze manier het potentieel van social media te benutten.

Lees het volledige artikel hier: https://www.frankwatching.com/archive/2018/01/30/topspeler-op-social-media-worden-3-uitgangspunten-voor-de-strategie/

2018-02-02T16:51:23+01:00

Geef jezelf inspiratie en kennis cadeau en meld je aan voor de MRKTNG.nl nieuwsbrief

Wij delen graag onze marketingkennis met jou. Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen, nieuwe vacatures en professionals die klaar zijn voor een nieuwe volgende stap.

Laatste nieuws & blog

Marketing & communicatie: juist nu!

31 maart 2020|

Voor veel ondernemers zijn dit onzekere tijden. Vanwege de coronacrisis staan veel organisaties momenteel voor grote interne en externe uitdagingen. De impact van de crisis op onze samenleving en economie is groot en zal ongetwijfeld [...]

Vrijdag 24 januari 2020: Digital Friday Event

10 januari 2020|

Op vrijdag 24 januari 2020 vindt de volgende editie van Digital Friday plaats. Tijdens deze middag vertelt Marco Derksen je alles over ‘Digitale transformatie voor bedrijven in de Achterhoek’. Wat betekent de digitale transformatie voor jouw [...]