Topspeler op social media worden?

Ondanks dat social media de plek is waar wereldwijd de meeste mensen samenkomen, blijft het voor veel bedrijven nog steeds lastig om de mogelijkheden goed te benutten. Voor de meeste organisaties is het potentieel van social media simpelweg niet duidelijk genoeg, voornamelijk omdat de bewezen ROI niet wordt gekoppeld aan de doelstellingen. Deze is hiermee niet zichtbaar. Om de conversaties eenvoudiger schaalbaar te maken, is het vaak een kwestie van het opstellen van de juiste werkstructuur met daarin opgenomen de klantwaarden, de klantreis verspreid over verschillende platformen en (gewenste) automatiseringen.

In dit artikel  van Frankwatching geeft Vera 3 uitgangspunten om deze structuur op zetten en op deze manier het potentieel van social media te benutten.

Lees het volledige artikel hier: https://www.frankwatching.com/archive/2018/01/30/topspeler-op-social-media-worden-3-uitgangspunten-voor-de-strategie/

2018-02-02T16:51:23+00:00

Geef jezelf inspiratie en kennis cadeau en meld je aan voor de MRKTNG.nl nieuwsbrief

Wij delen graag onze marketingkennis met jou. Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen, nieuwe vacatures en professionals die klaar zijn voor een nieuwe volgende stap.

Laatste nieuws & blog

Dé marketeer bestaat niet

30 september 2019|

Al sinds MRKTNG.nl bestaat, roepen wij: ‘Dé marketeer bestaat niet’. En van deze stelling zijn wij nog steeds overtuigd. Het marketinglandschap is continu in beweging. En ook de communicatiewereld staat niet stil. Deze twee werkvelden [...]