Branding steeds belangrijker voor B2B merken

Is branding voor b2b-merken zonde van het geld? Nee. Sterker nog, persoonlijke voorkeuren en emotie hebben een steeds grotere rol in het beslissingstraject van zakelijke kopers.

In dit artikel van Marketingfacts beschrijft Mike Rijkers hoe sterke merken de beslissingen van kopers van zakelijke producten of diensten beïnvloeden. Een goede strategie voor je branding is dus niet alleen weggelegd voor bedrijven die zich richten op consumenten.

Klik hier om het volledige artikel te lezen.

 

2017-08-10T11:32:45+02:00

Geef jezelf inspiratie en kennis cadeau en meld je aan voor de MRKTNG.nl nieuwsbrief

Wij delen graag onze marketingkennis met jou. Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen, nieuwe vacatures en professionals die klaar zijn voor een nieuwe volgende stap.

Laatste nieuws & blog

Marketing & communicatie: juist nu!

31 maart 2020|

Voor veel ondernemers zijn dit onzekere tijden. Vanwege de coronacrisis staan veel organisaties momenteel voor grote interne en externe uitdagingen. De impact van de crisis op onze samenleving en economie is groot en zal ongetwijfeld [...]

Vrijdag 24 januari 2020: Digital Friday Event

10 januari 2020|

Op vrijdag 24 januari 2020 vindt de volgende editie van Digital Friday plaats. Tijdens deze middag vertelt Marco Derksen je alles over ‘Digitale transformatie voor bedrijven in de Achterhoek’. Wat betekent de digitale transformatie voor jouw [...]