Branding steeds belangrijker voor B2B merken

Is branding voor b2b-merken zonde van het geld? Nee. Sterker nog, persoonlijke voorkeuren en emotie hebben een steeds grotere rol in het beslissingstraject van zakelijke kopers.

In dit artikel van Marketingfacts beschrijft Mike Rijkers hoe sterke merken de beslissingen van kopers van zakelijke producten of diensten beïnvloeden. Een goede strategie voor je branding is dus niet alleen weggelegd voor bedrijven die zich richten op consumenten.

Klik hier om het volledige artikel te lezen.

 

2017-08-10T11:32:45+00:00

Geef jezelf inspiratie en kennis cadeau en meld je aan voor de MRKTNG.nl nieuwsbrief

Wij delen graag onze marketingkennis met jou. Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen, nieuwe vacatures en professionals die klaar zijn voor een nieuwe volgende stap.

Laatste nieuws & blog

Diploma op zak?

17 juni 2019|

Diploma op zak? Ga samen met ons op zoek naar waar je hart ligt en vervolgens naar de baan die bij je past. Bij MRKTNG.nl vind je de mooiste marketing- & communicatiejobs bij prachtige bedrijven in [...]

Next Digital Friday: 5 juli

11 juni 2019|

Voor veel bedrijven wordt het steeds moeilijker om te blijven bestaan. Door de Coolblue’s, Bol.com’s en Aliexpress’en van deze wereld wordt het steeds lastiger voor jou om je doelgroep te bereiken. Op Google is maar [...]